tirsdag 23. juni 2009

Kanskje jeg skal gjøre noe...

Har fått litt dilla jeg... Fant en utrolig enkel instruksjon på hvordan brette disse søte beholderne. Forøvrig også masse annen inspirasjon hos minimega. Så jeg fant frem noen prøveklut-ark og brettet i vei. Var vel litt unøyaktig med brettingen på den ene, men den andre gikk som fot i hose. Vet ikke helt hva jeg skal fylle de med riktig enda, men jeg finner nok på noe.



Og så må jeg snart sette igang å sy sammen lapper til teppet mitt. Mitt kombinerte spise- og arbeidsbord har ikke hatt plass til symaskinen min på leeeeenge. Siden påske har bordet vært okkupert av frø, jord og små planter. Men nå har jo alle plantene flyttet ut og de store festlighetene som krever stor bordplass, er over for en god stund.
Så nå flytter symaskinen tilbake og jeg håper at inspirasjonen skal hjelpe meg til å utrette mye spennende fremover...





1 kommentar:

  1. Så koselige ord du hadde lagt igjen inne hos meg, tusen takk!:)

    Her var det mange herlige bilder, headeren din var nyyyyydelig..

    Ønsker deg en strålende lørdag,
    klem

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!