mandag 27. juli 2009

Sommerferie!!!

Det har vært ganske så stille her en stund nå. Men nå har jeg fått tilbake PCen og er endelig tilbake på nett. Jippi!
Må innrømme at det ikke har skjedd allverden på en stund. Det er jo tross alt sommer! Det blir mest og tilbringe tid med poden og nyte dagene. Ikke så mye late dager - en 7 åring krever jo tross alt aktivitet. Så det blir mye "foppall", sandvolleyball, dødball og, ja, egentlig de fleste typer ball... Og mammaen blir sliten men henger med etter beste evne. Alle mine prosjekter av ymse slag blir det så som så med.

Men jeg datt over et herlig strømpegarn her om dagen. Det må jo bare bli noen skikkelig glad-sokker av disse etterhvert! Mitt eneste problem er hælene... Får ikke helt taket på de altså. Leser og strikker og prøver så godt jeg kan å følge oppskriftene for å få til disse hælene, men jeg får det bare ikke til. Tror jeg har hæl-sperre...
Men jeg skal nok få til noe etterhvert...


Nå bare gleder jeg meg over herlige sommerdager selv om været skulle tilsi høst. Lukter på rosene og er stolt som en hane over alt som vokser og gror i potter og kasser. Har ikke noe bilde av det akkurat nå, for kameraet har selvfølgelig flatt batteri - igjen! Du og du som jeg ønsker meg et nytt ett!
Nå skal jeg strikke videre på sokkene mine og drømme om nytt kamera...
Ha en fin dag videre!

2 kommentarer:

  1. det blir sikkert noen fine sokker, men ja de helene er vriene. jeg syns også det. hehe...

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg kan hjelpe deg med helene vettu!
    Bare bak noen boller så kommer jeg ned;)

    Fin blogg forresten!

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!