søndag 18. oktober 2009

Hjerte-venninner...



På lørdag fikk jeg hyggelig pakke i posten. De flotte hjertene til Ida har funnet veien hjem til meg! Flinke Ida som har sydd og sydd og stått på for brystkreftforskningen.
Og på lørdag fant jammen mine gode, gamle bestevenninner veien hjem til meg også! Det blir så altfor sjelden vi møtes, men til gjengjeld så har vi det utrolig hyggelig når vi først greier å samordne timeplanene så vi får en kveld sammen.



En superkoselig lørdagskveld i gode venners lag. Kan man bedre ha det?
Så nå sitter vi her og følger med på fotballkamp og håper på en knusende seier i Bergen. Vi har gitt vår støtte til Care og TV-aksjonen og koser oss som best vi kan på en kald søndagskveld. Satser på en flott avslutning på en flott helg - og håper på en herlig begynnelse på en ny uke i morgen tidlig!

Varm søndagsklem til alle som stikker innom!

1 kommentar:

  1. Hei Lillebille :))Koselige hjerter som støtter opp om en god sak!
    Her er linken til de sekskantede lappene.
    http://julianns-tid.blogspot.com/2009/02/mormors-6-kantteppe.html
    Lykke til med heklingen. Det er så koselig :))
    Jeg er også innmari inspirert av bloggen til karen Marie Dehn. Hun har en helt herlig stil som jeg blir superinspirert av! Ha en fin dag videre :))

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!