fredag 26. februar 2010

Tenk om...

... jeg hadde tatt husvasken med et smil om munnen i steden for å sitte foran pc'n som jeg har gjort i hele kveld. Da hadde jeg ikke trengt å ta den i morgen....


... jeg kunne handle alt jeg ville hos Noa Noa...


... jeg kunne fråtse i Arts and crafts sine nyeste kolleksjoner...


,,, men sånn er det nå engang ikke. Men det er lov å drømme da! Og det kan nok hende at husvasken blir tatt med et smil om munnen i morgen alikevel *smiler*
Det er jo bare å sette på litt glad-musikk - synge med og svinge filla!

God helg alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hei hei og tusen takk for denne flotte utmerkelsen!! Det setter jeg stor pris på!!
    klem klem og fin helg til deg
    ps noa noa kolleksjonene skulle jeg gjerne fråtset i også....

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!