torsdag 24. juni 2010

Ny sommer... ny frisk!

Jeg har vel ikke vært så ivrig inne på bloggen min på lenge nå... Det har vært så mye på alle kanter og det skal vel innrømmes at bloggelysten også har vært fraværende. Det er jo sånn at det man vil - det får man tid til. Det dreier seg jo bare om prioriteringer... Men nå kjenner jeg en snikende bloggelyst. Og et lite savn etter blogglandia. Så da kaster jeg meg på med ny iver og lyst - og ikke minst med friskt mot ;)

Jeg er fremdeles ikke venn med det nye kameraet jeg fikk meg i fjor, så bildene jeg legger ut er gamle. Jeg prøver og prøver og tror nok at Olympusen og jeg skal bli venner etterhvert. Hvis det hele ikke er tegn da. Og at det egentlig betyr at jeg burde kjøpe meg et speilrefleks kamera...


Noe beskjemmet må jeg også innrømme at balkongen i år er fryktelig trist... Ikke har vi sådd et frø og ikke har vi plantet en plante! Jeg må nok ta meg turer andre steder for å nyte av grønne gleder i år.... Men alt kan jo ikke gå like mye på skinner alltid. Og i år ble det ikke tid til balkongen. Sånn er det bare :)

Og selv om vinteren og våren tildels har vært tunge tider så er det jo en kjennsgjerning at bak skyene så er himmelen alltid blå. Og blåere enn det den er nå, kan den vel knapt bli! Dagene er til for å nytes! Mange timer på jobben til tross ;) Og alle friminuttene innimellom blir jo ekstra gode...

Og tilslutt en liten feiring av kjærligheten: Gratulerer så masse med to års bryllupsdag søte Marianne-min og snille Stian-mannen hennes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!