tirsdag 17. januar 2012

Is there life on Mars...?

I såfall skulle jeg gjerne ha sittet der en liten stund og sett på jorden, sånn litt utenifra. Bare trekke pusten, senke skuldrene og undre meg. Sett utenifra så ser det jo så fredelig ut. Tror jeg da. Og vil jeg anta. Jeg har jo ikke vært der og sett med selvsyn. Og antakeligvis så hadde det ikke gått så lenge før jeg hadde villet hjem igjen heller. Borte bra, men hjemme best. Og selv om hjemme snart er å regne som katastrofeområde, så er det jo allikevel hjemme.



På mandag braker det løs. Endelig skal det triste badet mitt få en lenge etterlengtet renovering. Og her i huset er jo allerede det meste på halv tolv... Må bare si som jeg pleier... Det BLIR så bra! En gang. Om en stund... Og i mellomtiden...


... roer jeg ned med floating og yin yoga. Og etter en god natts søvn så er det på'an igjen. Jobbe, høre på Siri Nilsen, rydde, høre på Lykke Li, vaske, lage mat, høre på Janelle Monáe, hjelpe med lekser... og sånn går no dagan.

Sov godt og ha en vidunderlig morgendag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!