onsdag 24. februar 2010

Blogaward og lysere dager...

... På alle mulige måter. Kan ikke legge skjul på at det har vært en tung periode i vinter. Javisst har jeg bitt tennene sammen og prøvd å møte verden med et smil. Tror til og med jeg har gjort den jobben ganske godt. Men inni meg har det vært et mørke som har gjort dagene tunge. Trøsten er at sånne tilstander går over. Og stadig oftere kommer smilet innen ifra igjen. Sånn det liksom skal gjøre...  Deilig!


Dette herlige bildet hat jeg helt egenhendig STJÅLET fra en kompis. Nydelig bilde fra Beitostølen. Og nå ser jeg frem mot en lysere vår, tilbringe tid sammen med den herlige poden min - som vokser så fort at FY! - ha det gøy med gode venner og bare være glad for at ting tross alt er så bra som de er!

Og forresten - jeg må bare si at jeg setter umåtelig stor pris på varme og hyggelige kommentarer på det forrige innlegget mitt. Takk til Ella med bloggen ellasPlass for en award. Gøy!

Reglene for denne blogawarden var som følger:


- Kopier awarden til bloggen din.
- Link til den personen som ga deg awarden.
- Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
- Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
- Link til deres blogger.
- Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.








Hmmm... Så kommer den vanskelige delen... 7 interessante fakta om meg *tenker så det knaker*
1. Blir glad av lyder som regn mot vinduet, fuglekvitter og vind som blåser i store grantrær...
2. Favorittbyen min er New York. Byen over alle byer!
3. Den boken som har gjort størst inntrykk på meg er Av Måneskinn Gror Ingenting av Torborg Nedreaas.
4. Kan ikke leve uten tekopp og pledd...
5. Elsker iPoden min!
6. Dagdrømmer massevis - hver eneste dag!
7. Favorittfargen min er rosa!


Teksten i det forrige innlegget er forresten fra Jimmy Ruffins singel fra 1966, som heter nettopp - What Becomes of the Broken Hearted... Nydelig gammel låt. Var visst ikke helt med da jeg postet det forrige innlegget. Ikke skrev jeg hvor jeg hadde stjålet det stemningsfulle bildet heller. Og det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har peiling på hvem som er opphavsmannen til bildet heller... Aj, aj, aj... Dårlig research og bloggekultur... Skal ikke skje igjen altså!

Ha en fin fin kveld og en nydelig dag!

1 kommentar:

  1. Tusen takk :o)
    Så hyggelig at du tenkte på meg.
    Gleder meg til våren, jeg satt ute i solen i dag, med pledd og tekoppen..nesten påske stemning..*smiler*..
    (men det var kaldt, satt bare ute i 6-7 min...så måtte jeg inn i varmen :o)

    Håper mørket ditt letter,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!