søndag 7. mars 2010

Vårfornemmelser

Nå nærmer våren seg med stormskritt - vil jeg ihvertfall like å tro. Kjenner at jeg gleder meg til å finne frem sommerklær og sko  - og rydde bort vintertøy og vintersko. I år vil jeg la meg inspirere av klare farger...


Hva er finest tro....? Rødt? Eller rosa...?


Eller kanskje begge deler? Alt til sin tid!

Og nå kjenner jeg at inspirasjonen kommer. Har lyst til å fornye. Og jeg trenger absolutt noen nye lamper.
Disse to har jeg funnet hos Live Bohemian på flickr.


Og hver vår kommer jo også lysten til å fornye. Og jeg lar meg villig inspirere. Hmmm. Hvilken av disse stuene hadde passet meg best tro? Fine er de - på hver sin måte. Og alle bildene har jeg lånt fra Decorology - også på flickr.



Kanskje jeg faktisk skal gjøre noe med stuen min i år? Må tenke litt på den. En ting er jo å drømme, tenke og halveis planlegge det. Det er jo noe helt annet å faktisk gjøre det. Hmmm...

Uansett - ha en flott uke! Det har jeg planer om ;o)

1 kommentar:

  1. Heisann Hege!

    Jeg vet ikke helt om mailene jeg sender til deg kommer frem? Jeg har iallefall ikke fått den siste fra deg.. jeg sendte deg en mail igår kveld, kanskje du har fått den? Jeg ville uansett bare si at teppet er ferdig, og straks kommer din vei. Jeg tror nok du vil like det godt :)

    Ha en fin dag! Klem fra Ida

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!