søndag 5. september 2010

Fredfull kveld...

Noen ganger hender det at tankene og følelsene løper avgårde. Og akkurat en slik helg har jeg hatt. Jeg har ikke helt greid å holde følge med meg selv... Og det kan til tider bli litt slitsomt. I utgangspunktet hadde jeg store planer denne helgen. Men jeg ble jo helt utslitt av meg selv, og endte opp med å gjøre stort sett ingen verdens ting istedenfor... Men slike tanke-race har som regel en grunn. Og nå som jeg endelig har gjort det jeg kan gjøre og slått meg til ro med tingenes tilstand så ble det så mye roligere. Deilig... Livet kan fortsette i normalt tempo igjen! Og jeg ble jo faktisk nesten ferdig med å rydde i klesskapene mine...


Fiiiine gullskoene mine.... Noe slitt. Men pytt, pytt... Har dog tenkt tanken om det går ann og spraylakke de, men jeg tør liksom ikke gi meg i kast med det. Tenk om det ikke skulle bli bra...! Noen som har erfaring...???
Og bare for å stadfeste noe de aller fleste har fått med seg... Nå er det høst. Deilige, fine høsten. Høsten som kommer med sine frukter og bær. Sin klare, skarpe luft. Jeg elsker høsten!

Deilige plommer....


...og friske epler. ..

Ha en fortsatt fin dag :)

2 kommentarer:

  1. Kankje du kan bruke vannfat gulltusj på de fine gullskoene dine?
    Frukten så veldig god ut...*smiler*..

    Ha en fin uke,
    klem :O)

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du har tatt, likte fargene og sammensetningen.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!