mandag 15. juni 2009

Agurk, troll og pølser...

Vi har fått blomst på agurkplanten vår. Jeg ble så glad da jeg så blomsten. Skal ikke så mye til for å glede meg :o) Vi har den i sturvinduet og steller pent med den. Nå er det bare å håpe på at det skal bli agurk.



Og i dag fikk jeg hjem et troll. Et veldig snillt troll. Nå sitter det så pent og passer på bøkene mine. Jeg synes det er gøy med kunstverk fra barnehender. Også en ting som gjør meg glad!


Og jammen ble det ikke pølsemiddag i dag og! Jeg har visst feilberegnet appetitten til små gutter, så det ble masse pølser igjen. Og jeg som absolutt ikke er noe glad i pølser engang. Men det ble liksom for galt å kaste... Og ja, jeg har puttet noen pakker i fryseren også. Men jeg hadde ikke plass til mer. Har så altfor liten fryser!
I morgen blir det middag etter min smak. Har fått pølsedosen for en stund!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!