torsdag 18. juni 2009

Barnerom og grønn te


Nå er det tid for å kose seg! En kopp grønn te i en av mine herlige Anne Johanne kopper og nye nummer av både ROM 1-2-3 og BoligPluss som kom i postkassen i dag.




Og nå nærmer det seg slutten på oppussing av barnerommet. Er selv veldig fornøyd med hyllen som jeg har pusset opp. Det var et helt ordinært, lakkert, furu vitrineskap. Men siden poden helst ikke ville ha noe med dører på, så fjernet vi de. Og så var det bare å pusse og male og dekke sidene med stoff. Og vips - ferdig. Dvs nesten ferdig. Jeg mangler en knott, da den ene er ødelagt... Håper å finne en å erstatte den med. Nå er det bare en helt vanlig kjedelig hvit porselensknott der i stedenfor.
Men poden er fornøyd - og det er jo det viktigste :o)

3 kommentarer:

  1. oohh..er det nye blader nå..? Hurra :) hihi
    Rommet var fint forresten, skulle gjerne gjort noe med barnerommet og.. men store stygge fastskrudde skap setter liksom en demper på ting..hmm..

    SvarSlett
  2. Hei Camilla :o)
    Takk for kommentar. Den første jeg har fått her på bloggen!
    Vi har en sånn vegg med fastskrudde skap vi óg.. Den er litt lei å gjøre noe med, ja... men jeg jobber med saken. Skal si ifra hvis jeg kommer på noe lurt ;o)
    Ha en fin helg!!!

    SvarSlett
  3. å nå ga du meg en ide om hva jeg kan gjøre med mitt skap!!!
    Takk :D

    Rommet var virkelig flott og gjennom ført!! Digger flotte barnerom!!!!

    Ha en flott helg :)))

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!