lørdag 10. oktober 2009

9nas julemysterie

Og plutselig skulle jeg jammen gå igang med julemysteriet. Det kom litt som julekvelden på kjerringa...
Må en tur ut og handle litt på mandag ser jeg. Fant bare et par stoffer jeg syns kan passe. Men jeg har da greid å velge stitcheriemotiver. Og det er jo ikke dårlig bare det!

Må skrive en liten handleliste så jeg husker alt. Har en lei tendens til å glemme det meste for tiden. Og nå vil jeg ha alt jeg trenger i hus, så slipper jeg unødvendige avbrekk og utsettelser. Ble skikkelig motivert av å titte innom hos flere av de flinke deltagerne på mysteriet. Og selvfølgelig er 9na en stor motivator med å dra igang hele opplegget!
Flinke 9na!

5 kommentarer:

  1. Så spennende med julemysterium! Her må jeg følge med framover.
    God søndag!

    SvarSlett
  2. Jeg følger spent med videre! nydelige motiver du har valgt ut og flotte stoffer!

    SvarSlett
  3. Tenk at vi faktisk nærmer oss jul igjen. Hjelp så fort tiden går. Det er jo fortsatt noen uker igjen men når man skal forberede hjemmelaget julepynt er det greit å starte opp i god tid! Ha en fin mandag! Hilsen Kardemomme :))

    SvarSlett
  4. Hei Hege ;)! Så hyggelig at du skrev en kommentar på bloggen min. jeg kan ikke huske å ha sett navnet ditt før i kommentarfeltet mitt eller vært inne på bloggen din tidligere. Da fikk jeg jeg en anledning til å skli inn til deg på et bananskall.

    Ser jo fort at du er en kreativ dame. Jeg scrollet litt nedover på bloggen din i morges før jeg dro på jobb, men skal lese meg ordentlig tilbake i kveld. jeg så i hvert fall noen Cathrineholm-gjenstander. Er ikke de superfine?!? Me like. And you like ;).

    Jeg har begynt å tenke litt småtanker om jul jeg også. Litt fordi jeg må legge noen stragegier så det ikke hoper seg opp med må-ting når det drar seg til mot den 24. desember - og litt fordi jeg egentlig synes jul er litt "pes". Når man har mistet mennesker man er glad i og som man har hatt juletradisjoner sammen med, så byr det også på noen "indre" utfordringer i julemåneden, i hvert fall for meg. Det er på en måte da jeg savner mest. Jeg skal lage en positiv-liste om jul - for det er jo masse juleting med positivt fortegn - og så skal jeg lage en plan for når jeg skal gjøre hva - og hva jeg skal gjøre - og hva jeg ikke skal gjøre. Jula må man lage på sin egen måte tenker jeg - og ikke la seg stresse at alle de glossy julereprotasjene. De kan man heller drømme seg litt bort i ;). Hvem kan vel motstå en julereportasje i svenske "Lantliv" for eksempel ;)? Drøm - drøm - drøm...

    Kanskje vi snubler over hverandre i tigerstaden med lik lue ;)?

    Oj - dette ble litt langt. Beste hilsen fra Nina

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar hos meg!!
    Så morsomt med julemysterium,spennende,
    ha en fin kveld!
    Fredrikke :o)

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!