søndag 4. oktober 2009

Inspirasjon fra Livingetc.com


Lat søndag i dag... Mye jeg kunne ha gjort. Men foreløpig kan jeg ikke skryte på meg stort annet enn å surfe på nettet... Fant noen fine og inspirerende bilder på livingetc.com. Har mange planer om hva jeg kan gjøre i leiligheten. Men så var det denne tiden og disse pengene da... Hadde vært så lykkelig om jeg hadde hatt hvite vegger og gulv... Og om jeg ikke hadde hatt det grusomme brystpanelet i stuen min. Det skal bort. En dag...



Og i mellomtiden så kan jeg jo drømme.... Og legge planer. Kommer sikkert til å ombestemme meg noen ganger innen jeg kommer så langt at jeg faktisk begynner å gjøre noe. Men å legge planer er jo den morsomste delen uansett!



Sånn vil jeg ha det!!! Drømme, drømme, drømme....

2 kommentarer:

  1. Fine bilder du har lagt ut! Likte spesielt stuen; dempede men glade farger - og mye lys. Skulle gjerne likt å ha det sånn ja. Ha en god uke :-)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder!!
    Godt å ha noe å drømme om..
    Fredrikke :o)

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!