mandag 2. november 2009

Lue med et lite kryp...



Etter inspirasjon fra Dilldall-Nina har jeg strikket meg ny lue. (Den så så deilig ut at jeg måtte bare herme... ) Den var egentlig tiltenkt som presang, men den er så myk og deilig så da jeg prøvde den, fant jeg ut at denne måtte jeg beholde selv! Den er strikket i det myke og gode Eskimo garnet fra Drops. Og oppskriften finner du her.
Jeg har pyntet luen med et lite kryp fra fair-trade butikken til Frelsesarmeen,  Sally Ann.  Men den kan jo lett byttes ut med annen pynt. Sånn som de herlige brosjene fra Sybile Art.




Ønsker meg... Hadde vært fint med en av disse under juletreet til jul...

1 kommentar:

  1. Hei Lillebille :)) For en herlig lue du har strikket! Det var så søtt med den lille perlenåla på! Jeg må også få strikket meg ny lue etterhvert og din så jo skikkelig proff ut!
    Sally Ann har så mye fint! Jeg var på den på Majorstua på åpningsdagen og det begynner jo å bli noen år siden, men det er ikke så ofte jeg er på den kanten av byen lenger..
    Må jammen ta meg en tur i Hegdehaugsveien snart og får sette Sally Ann på besøkslista også! ha en fin dag videre :))

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!