torsdag 12. januar 2012

Nå skal jeg blåse støv av symaskinen...

Den stakkars symaskinen min tror sikkert at den er kassert og forlatt. Den har jo ikke vært i bruk på... lenge... Men nå som stuen er ferdig malt og den hvite sofaen er på plass, så ser jeg behovet for et teppe i glade farger som jeg kan slenge i sofaen.


Og så har jeg så innmari lyst til å strikke et teppe. Tykt garn og tykke pinner, så blir det fort stort. Men jeg trenger en fin oppskrift, en god ide eller noe... Den som leter finner!



Og min store dille for tiden, utenom farger, er visst ugler... ser det ut til. Fine ugler. Ugler i ørene og ugler som lyser opp tilværelsen. Og til og med garnet mitt er uglegarn. Uglelampen er fra Kremmerhuset, øredobbene er fra Arts and Crafts. Årskalenderen har jeg kjøpt hos Personlig almanakk. Anbefales om du er på jakt etter en almanakk som ikke er som alle andre sin.

Ha en fortsatt fortryllende kveld og en flott fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!