fredag 21. august 2009

Inspirasjon, lappeteppe og søte Adrian

I dag kom disse bøkene dumpende ned i postkassen min.


Denne herlige bakeboken av Leila Lindholm har massevis av kakeoppskrifter og utrolig flotte bilder. Har bare lyst til å kaste meg rundt og bake etter å ha tittet i denne. Fristende...
Anbefales!
Og i Kæk og klassisk børnestrik fant jeg flere gensere jeg kunne tenke meg å strikke. Noen flotte guttegensere som hadde vært supre på poden min :o) Klør i fingrene...


Var forresten og hilste på en venninne og lille sjarmøren Adrian i går! Herlige gutten! Se; er han ikke skjønn?? Måtte jo bare ta med et bilde av han også.


Og så en liten oppdatering på lappeteppet: Nå har alle de 99 lappene blitt sydd sammen. Kjenner at jeg er ganske fornøyd med meg selv *smil* Det som gjenstår nå er å få sydd på et bakstykke. Skal vel klare å få gjort det innen rimelig tid også.

Men nå skal jeg bare sitte på sofaen og kose meg med teen min og se på tv og slappe av litt før jeg skal ta kvelden.
Klem!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!