søndag 30. august 2009

Pene ting...




Nå har vi sittet inne siden onsdag og hostet og harket og puttet i oss febernedsettende. Formen, inspirasjonen og bloggelysten har vært ganske fraværende. Men i dag får jeg vel komme med et lite livstegn ;o) Ikke for det, jeg har jo stadig svinset innom bloggene og lagt igjen noen kommentarer her og der - så helt borte har jeg jo ikke vært...
Poden har ligget på sofaen og døset om dagen. Sett litt på tv og sovet. Og innimellom klaget litt over det vonde øret. Jeg som så eplekjekk, for en uke siden sa; at i hele fjor vinter så greide vi å unngå denne ørebetennelsen - så NÅ har han nok vokst det fra seg. Jepp - han er et såkalt "øre-barn". Og nå har han altså fått denne plagsomme ørebetennelsen tilbake... Vi får trøste oss med at det går over.

Og ellers så har jeg fått ryddet litt både i stoff- og garnkistene. Og jammen dukket det ikke opp enda flere uferdige prosjekter... He he... Jeg har visst nok å henge fingrene i fremover!

I dag fikk jeg forresten lyst til å vise frem litt arvegods. Både bollen, fatet og muggen har jeg arvet etter en oldemor. Er de ikke fine? Jeg er kjempeglad i de og bruker de så ofte jeg har mulighet til det. Og så fikk jeg kost meg og dandert litt for å ta bilder av de. Det er jo alltid gøy... hi hi...

Ha en fortsatt flott søndag!

8 kommentarer:

  1. For noen lekre ting! En fryd for øyet.
    God bedring til deg og poden!

    SvarSlett
  2. Nydelig mugge!!
    Takk for bursdagshilsen,
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. Nydelige saker!! Takk for hilsen, du vi har og et ørebarn...utrolig slitsomt. Men det er jo ikke farlig,så skal vel ikke klage. Mangler trommehinne i det en ørete også, bare tull..:-)
    Nydleige farger på bestemorsrutene dine under!!!
    Anette:-)

    SvarSlett
  4. Vakre former og mønster! For ei søt lita mugge, den blir nydelig med ett par blomster i. Takk for koselig hilsen i går, kjempetrivelig med nye lesere :)

    Aina

    SvarSlett
  5. Hei! Takk for koselig hilsen. Varmer når man har vært borte en stund:) Synes du er heldig som har arvet slike fine ting! Og så lurer jeg på hva det er som er bak tingen på det nederste bildet? Er det tapet eller papir? Synes det var veldig fint:)
    Og så så jeg det bildet av Windsor stolene??? Guri, nå husker jeg ikke hva de het...men det var et mannenavn, Ola windsor? Hmm, isåfall, de minner meg om spisestolene vi har. Jeg er litt lei av de (ikke er de gode å sitte i heller for den saks skyld). Men nå kjenner jeg det kribler i malepenselen her. De var stilige i forskjellige farger:P

    Maya

    SvarSlett
  6. Kjempefine ting du viser her.
    Men ufff så ille med vondt iøret..ikke bra.
    hilsen Drops som deiset innom

    SvarSlett
  7. Nydelig arvegodt ;-) jeg elsker jo sånne gamle ting, men kan tenke meg at det er enda litt mer stas og koselig når man faktisk har arvet det fra oldemor!
    Salgsbod blir spennende ja, å se om det er noen som faktisk vil handle...hehe. Har i alle fall fått lagt ut litt nips og naps, så får vi se hvordan det går ;-)
    Ønsker deg en flott torsdag!

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!