tirsdag 18. august 2009

Perler og gjenbruk



Det blir så utrolig mange tomme glass - for poden elsker leverpostei med sylteagurk... Så jeg tenkte at jeg må da kunne bruke disse glassene til noe??? Og de kan jo brukes til litt av hvert. Noen får lov til å være enkle og rene og bare være blomstervaser. Ellers så er de utrolig kjekke å bruke til lys, fyrstikker, penner og helt sikkert til mye annet som jeg ikke har tenkt på enda... Bare fantasien setter grenser.

Og så er det jo gøy å perle da...



Og ellers så skal jeg prøve å begynne på et nytt prosjekt - vet bare ikke helt hva enda. Har noen søte stoffer jeg så gjerne skulle ha brukt til noe... Noen tips???


Vi har forresten høstet tomat og agurk avlingen vår. Er glad det ikke er dette vi skal klare oss med i vinter... *Ler* :oD
Nå skal jeg rydde bort Karin Fossum bøkene som jeg har kost meg med i helgen, blåse ut lysene og finne sengen!
Ha en god natt og en fin fin dag!

3 kommentarer:

  1. knall fint the wissard of oz stoff, det har jeg også tenkt på å kjøpe. kjempe fint.

    SvarSlett
  2. Hei du og tusen takk for hilsen!! Jeg tør jo egentlig ikke da,ikke akkurat ekspert på symaskin...hjelp,hva har jeg gjort??? Kanskje du skl ta sjansen og...?? Du nå har jeg kost meg ine på siden din,likte godt de permene du har trukket om. Syr du trekk eller limer du bare stoff på??
    Hilsen fra Anette:-)

    SvarSlett
  3. Smart å bruke slike glass til oppbevaring!
    Jeg liker gjenbruk!
    Så artig å dyrke fram sine egne tomater og agurker.
    Jeg har også dyrket agurker en gang, utrolig artig å se hvor fort de vokser.
    Fin blogg du har, snoker litt mer her senere.

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Linda

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!