mandag 10. august 2009

Litt nostalgisk i dag...


Ringblomster er en av mine favorittblomster. Det er noe med lukten tror jeg... Bringer frem mange gode minner fra yngre dager *smiler*
Synes dessuten det ble koselig med de friske fargene i Figgjo-tekoppen min.


Og i dag har jeg latt meg inspirere av barndommen ;o) Fant ut at glansbilde albumet og barnebøkene som bare står der i hylla, egentlig har mye å by på. Skal scanne noen av glansene og bildene og bruke de til noe spennende... For å klippe i bøkene er uaktuellt. Monsemann var min favoritt! Den kunne jeg utenat *gode minner*

Har allerede noen ideer. Så da er det egentlig bare å ta seg tiden til å skape!



Men nå skal jeg lage meg en god kopp te. Må bare finne frem Tornerose-teboksen min. Eller kakeboksen min - som det egentlig er. Den gjør meg alltid i godt humør :oD Ble så lykkelig da jeg fant den i en bruktbutikk at jeg bare MÅTTE kjøpe den. Hadde alltid ønsket meg en sånn. Og nå har jeg teen min i den og har glede av den hver eneste dag! Herlig!

Ha en fortsatt fin kveld!

1 kommentar:

  1. Åh, sånn Torneroseboks har jeg to stk av. De er såå fine!!:) Skikkelig nostalgisk og fin i fargene. Kanskje jeg også skal putte teposene mine oppi en av de?:) Det var lurt! Kjempesøte glansbilder også.

    God tirsdag:)

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!