tirsdag 18. august 2009

Minner i vinduskarmen... pluss litt til


Ble litt vel ivrig da jeg plukket bort visne blader på blomkarsen ( eller jeg så ikke helt hva jeg drev med... ), så en lang kvast med blomster og knopper og alt ble røsket av. Auda! Får prøve å holde liv i den så lenge som mulig. Men den ble i allefall ganske stilig å se på der den ble dandert i bokhylla. Jeg får trøste meg med det... ;oP

Og når vi først er inne på dette med å ta med naturen inn... Poden min har en liten samling av steiner og skjell. Synes det er ganske så dekorativt jeg, så disse glassene har vi satt i kjøkkenvinduet. Så kan vi minnes sommer, sol og strand.

Men nå er det jammen leggetid igjen!
God natt og søte drømmer til alle som titter innom...


1 kommentar:

  1. Vi har også skjell i glass krukker, det er veldig fint syns jeg!
    God helg,
    Fredrikke :o)

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!