søndag 9. august 2009

Snart hverdager igjen!


Så er sommerferien over for i år. Vi fikk dager med sol og dager med regn. Men aller viktigst: Vi fikk dager med masser av tid til hverandre. DET er ferie det. Den siste deilige uken har vi kost oss nede i Kragerø. Uberørt av oljesøl, men oppgitte og sinte på de som benytter seg av en miljøkatastrofe til å dumpe olje i havet!






Noen dager var knallfine og poden benyttet anledningen til å teste dykkerbriller og snorkel for første gang. En skikkelig tøffing! Og siden min svoger, som også er ganske tøff, skaffet meg et nytt kamera, så fikk jeg tatt bilder under vann til og med! Gøy...





Det ble også noen turer til Skåtøy...


Og så ble det noen kvelder med fiske. Det var riktignok dårlig med napp - så noen egenfisket fiskemiddag ble det ikke på oss. Det ble bare massevis av myggstikk...
Men det hører jo sommeren til det også.


Nå er det bare å glede seg til hverdagene igjen. Jeg må jo innrømme at ferie er godt. Men jeg liker nå hverdagene og jeg.
Og siden det nå har blitt langt på natt - så sier jeg bare ha en fin fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!