onsdag 16. september 2009

Det var en gang....


Det var en gang en liten pike. En dag fikk hun en eventyrbok og den var hun glad i , i alle sine dager... Og den inspirerer fremdeles den lille piken. Bortsett fra at den lille piken ikke er en liten pike lenger, men har blitt stor.
De nydelige bildene og de fine fargene er fremdeles en inspirasjon. Og inspirasjon er virkelig noe jeg trenger om dagen. Jeg merker godt at jeg har fått noe å fylle hodet med. Noe som krever noe helt annet av meg enn tidligere. Visst er det spennende å lære nye ting, men tiden prioriteres litt anderledes.


Og så et spørsmål: Denne lampefoten fikk min mor da hun var en liten pike. Det har blitt slått av skall både her og der og den bærer veldig klart preg av å være både slitt og sliten. Jeg har prøvd meg på å flekke litt med hobbymaling. Men det er fryktelig vanskelig å få fargene til å stemme!
Noen som har noen gode råd? Noen steder det går ann og levere den til reperasjon? Den er laget av gips og har nok kun affeksjonsverdi... Skulle så gjerne ha fikset på den... blir supertakknemlig for tips og råd!

Og til sist en oppfordring! Organdonasjon! Ta standpunkt og informer dine nære og kjære. Det kan redde liv!!!

Ha en superflott onsdag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder, og en sjarmerende lampefot. Skjønner godt du vil ta vare på den.

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!