torsdag 24. september 2009

Kjøkkenbord og kinesiske kopper

Jeg skulle ha hatt et "før" bilde av kjøkkenbordet mitt.... Men det har jeg jo ikke. Det var et helt alminnelig lutet kjøkkenbord. Mørkt og trist var det. Og siden bordet brukes flittig så var det jo også forferdelig upraktisk med en lutet bordflate. Da var det bare en ting å gjøre. Ta malerkosten fatt og finne en voksduk i lyse, glade farger. Som sagt - så gjort. Jeg ble ganske fornøyd med resultatet... Og det fine er at det er jo ikke noen stor jobb å forandre utseende på bordet. Voksduken kan jo enkelt byttes. Og her ved kjøkkenbordet blir leksene gjort, maten fortært og diverse hobbyprosjekter utført. Men den gule fargen på veggen er jeg heller misfornøyd med... Joda, det er jo bare å male veggen også. Men nå er det jo sånn at enkelte ting tar litt lenger tid...





Og så litt mere arvegods... Har bare to av disse. men kunne godt ha tenkt meg flere. Hmmm.... Har igrunn ikke tenkt den tanken før - men jeg tror jammen jeg skal samle! Ikke har jeg asjetter til de heller...
Så da er målet klart. Ut og let!

Og en fortsatt fin uke ønskes alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!