søndag 6. september 2009

Min lille dukkevogn og planene som gikk i vasken

Jeg hadde så store planer for helgen - sånn rent bloggemessig. På lørdag var det høstmarked i kolonihagen der vi hadde hytte før. Og tenk på alle de nydelige bildene jeg kunne ha tatt der - hadde det ikke vært for at formen rett og slett var på bånn! Kameraet var med - det lå i veska mi hele tiden og fikk ikke lufte seg en eneste gang. Litt irritert på meg selv. Men sånn går det når man ikke har vett på å komme seg hjem fra byen i anstendig tid...

Så da får jeg heller vise fram den lille dukkevognen min! Hadde jo tenkt å vise den fram en eller annen gang uansett. Og det var jo minimega ( innlegget under) som satte meg i nostalgi-modusen. Så da passet det jo bra



En riktig god søndag ønskes dere alle!

1 kommentar:

  1. Denne er supersøt altså!
    Og du det stoffet med de OZ folka, tror A ønsker seg noe i det;)

    SÅ dere har hatt kolonihagehytte??
    Og dere har den ikke lengre? Det er vår store drøm nemlig...

    Klem:)

    SvarSlett

Blir kjempeglad for kommentarer og hyggelige tilbakemeldinger!